Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025 τα τμήματα Γ2 και Β4 του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Βυζαντινού Μουσείου “Κάρτες επίσκεψης στο Μουσείο”. Στόχος του προγράμματος ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να περιηγηθούν το μουσείο σε ομάδες και να παρατηρήσουν και να φωτογραφίσουν συγκεκριμένα εκθέματα. Με τη φωτογράφιση έμαθαν να βλέπουν λεπτομέρειες του κάθε εκθέματος που δίνουν σημαντικές πληροφορίες.
Συντονιστές του προγράμματος ήταν ο διευθυντής του σχολείου μας, κ. Δόμβρος Παναγιώτης και οι εκπαιδευτικοί Κυριαζοπούλου Ευαγγελία και Κακουλίδου Νίνα.







