12o Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, Εργασία 3

Envise

Πρόκειται για ένα παιχνίδι σε περιβάλλον UNITY .

Το παιχνίδι αποτελείται από 3 επίπεδα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βρει ο παίκτης  το κατάλληλο αντικείμενο ώστε να καταφέρει να απεγκλωβιστεί από κάθε πίστα.

Λέξεις κλειδιά: Παιχνίδι, unity.

Εισαγωγή

Για τη δημιουργία παιχνιδιών χρησιμοποίησα τα παρακάτω προγράμματα:

Design & Scripting:

Unity Game Engine.

Visual Studio 2017, C#.

Adobe Photoshop CC 2019.

Audio:

FL Studio 12.

Πιο αναλυτικά

Οπτική επεξεργασία και εντολών (Editor, Design): Ως βασική πλατφόρμα επεξεργασίας(Editor), δωρεάν και εύχρηστη, χρησιμοποίησα το Unity Game Engine. Γενικότερα ήταν το πρόγραμμα στο οποίο μετέφερα όλα τα αρχεία με σκοπό να τα τροποποιήσω όπως θέλω, να προσθέσω σε αυτά κάποιον κώδικα με εντολές, και να δω τα αποτελέσματα στην οθόνη.

Προγραμματισμός(Scripting): Όσο αφορά τον κώδικα (κείμενα, script), τον προσκόλλησα στο Unity έτσι ώστε, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, να δω τα αποτελέσματά του. Ο χώρος στον οποίο γράφτηκε ο κώδικας είναι το Visual Studio 2017, και η γλώσσα προγραμματισμού, C#.

Γραφικά(Graphics, art): Οι εικόνες (γραφικά), σχεδιάστηκαν στο πρόγραμμα Adobe Photoshop 2019, και ύστερα μεταφέρθηκαν στην βασική πλατφόρμα για επεξεργασία εντολών.

Ήχος(Audio): Ο ήχος όπως μπορεί κάποιος να παρατηρήσει, είναι από ένα δάσος, με ήχους ζωών και φύλων (αέρας).

Δεν χρειάστηκε κάποια ιδιαίτερη επεξεργασία. Μόνο χρειάστηκε  να κοπεί σε ένα σημείο το οποίο θα ταιριάζει ακουστικά με αυτό της αρχής, με σκοπό να μην ακούγεται η αλλαγή του κύκλου (επανάληψη).

Πρόγραμμα σύνθεσης μουσικής Fruity Loops Studio 12.

  1. Περιγραφή – Σχεδιασμός του παιχνιδιού

Σχεδιασμός Παιχνιδιού:

Πρώτο επίπεδο: Ο χαρακτήρας βρίσκεται στο κάτω μέρος της πίστας με σκοπό να ανεβεί και να φτάσει στην τελευταία πλατφόρμα. Εκεί θα συναντήσει ένα μπουκάλι, το οποίο μπορεί να πάρει πατώντας το πλήκτρο ‘Ε’, και να εφαρμόσει τις οδηγίες οι οποίες δίνονται στην αρχή του επιπέδου (Πατώντας το πλήκτρο ‘Q’, ο παίκτης πετάει με δύναμη, το αντικείμενο που κρατάει(μπουκάλι) και εάν είναι εύθραυστο μετρά από μερικές φορές σύγκρουσης θα σπάσει, δίνοντας ότι έχει ένα προσφέρει(κλειδί)).

Δεύτερο επίπεδο: Ο χαρακτήρας βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση του πρώτου επιπέδου, έχοντας σχεδόν τον ίδιο σκοπό. Στην πρώτη πλατφόρμα ο παίχτης πρέπει να αντιμετωπίσει ένα φίδι που την επιβλέπει. Μπορεί είτε να την αποφύγει, υπολογίζοντας ποτέ θα επιχειρήσει να περάσει το μέρος, είτε να το τραυματίσει με ένα κοντάρι(Πατώντας το πλήκτρο ‘Q’). Εάν τραυματιστεί(το φίδι), κάθεται χωρίς να επηρεάζει το παιχνίδι για μερικά δευτερόλεπτα. Εάν τώρα συγκρουστεί με τον χαρακτήρα το επίπεδο ξεκινάει από την αρχή. Στο επίπεδο αυτό επίσης έχει προστεθεί ένα νέο είδος πλατφόρμας, η οποία μπορεί και κινείται στον χώρο δυσκολεύοντας τον παίχτη να την φτάσει. Τέλος, μετά την τελευταία πλατφόρμα ο παίχτης βρίσκεται σε έναν χώρο στον οποίο πρέπει να εφαρμόσει τις οδηγίες για να καταφέρει να αποκτήσει το μπουκάλι(Πρέπει να κρατάει το κοντάρι έτσι ώστε να το πετάξει και να πετύχει το αντικείμενο που διαθέτει το μπουκάλι, τώρα, εάν ο παίκτης δεν έχει το κοντάρι θα βρεθεί εγκλωβισμένος στην πιστά, αλλά με το πλήκτρο ‘R’ η πιστά ξεκινάει από την αρχή).

Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά:

Το παιχνίδι δεν υποστηρίζει την δυνατότητα παύσης κατά την διάρκεια του (Μόνο στο αρχικό menu), διότι είναι σχετικά μικρό και θέλει να δώσει την ιδέα του εγκλωβισμού.

Μπορείτε να το δείτε  εδώ

Μαθητής : Δημήτρης Μ. ,

Επιβλέπουσα καθηγήτρια Πάτκου Ε.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *