Την Πέμπτη 23 και την Τρίτη 28 Μαρτίου η Α τάξη του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος Γεωλογίας-Γεωγραφίας επισκέφθηκε εργαστήρια του τμήματος Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα τα τμήματα Α1 και Α2 επισκέφθηκαν το Σεισμολογικό σταθμό, με τη συνοδεία των καθηγητριών Μαρίας Παρασίδου, Βασιλικής Μάρκου και Ελένης Αμανατιάδου, τα τμήματα Α3 και Α4 επισκέφθηκαν το εργαστήριο ορυκτολογίας και παλαιοντολογίας και μουσείο παλαιοντολογίας με τη συνοδεία των καθηγητριών Αραπίδου Μάγδας, Καλίτση Αικατερίνης και Τσαϊρέλη Ανδρονίκης και τα τμήματα Α5 και Α6 στο Μετεωροσκοπείο με τη συνοδεία των καθηγητριών Τσαϊρέλη Ανδρονίκης, Καλίτση Αικατερίνης και Διμηνά Λεμονιάς.
Στο Σεισμολογικό σταθμό οι μαθητές παρακολούθησαν μία παρουσίαση που εξηγούσε τη θεωρία των λιθοσφαιρικών πλακών και πώς οι κινήσεις τους είναι υπεύθυνες για τη δημιουργία των σεισμών αλλά και το ιδιαίτερο καθεστώς που προκαλεί την έντονη σεισμικότητα στον ελληνικό χώρο. Επίσης παρατήρησαν τα συστήματα καταγραφής των σεισμών τόσο στο παρελθόν (σεισμογράφοι) όσο και στο παρόν (άμεση καταγραφή και επεξεργασία από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές). Επίσης επισκέφθηκαν τα σεισμόμετρα στο υπόγειο του κτηρίου και μελέτησαν την καταγραφή που κάνει το «χοροπηδητό» τους πάνω στο πλαίσιο όπου αυτά στηρίζονται.
Στο εργαστήριο ορυκτολογίας οι μαθητές παρατήρησαν δείγματα ορυκτών από αυτά που μελετούν φοιτητές του τμήματος. Μελέτησαν τις ιδιότητες των ορυκτών, όπως τη σκληρότητα, το σχισμό, τη γραμμή σκόνης, το σχήμα των κρυστάλλων, τις μαγνητικές ιδιότητες και αναγνώρισαν ορυκτά, χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό ενός πραγματικού γεωλόγου: το τζαμάκι, το πλακίδιο πορσελάνης, τη λούπα. Τα ονόματα και τις ιδιότητες των ορυκτών κατέγραψαν σε φύλλα εργασίας
Στο εργαστήριο Παλαιοντολογίας διδάχθηκαν για την ιστορία της ζωής πάνω στη Γη και εξέτασαν απολιθώματα από τη συλλογή του εργαστηρίου. Έπειτα επισκέφθηκαν το μουσείο παλαιοντολογίας του Αριστοτελείου, όπου ξεναγήθηκαν στα σημαντικότερα απολιθώματα του Βόρειου ελλαδικού χώρου, αλλά και σε δωρεές που έφτασαν στο εργαστήριο από άλλα μέρη της Ελλάδας αλλά και του κόσμου, και με βάση αυτά συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας