Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις

21-3-24

Τμήματα Γ2, Γ2 – It’s a long way to Tipperary: Διαθεματικό Πρότζεκτ Ιστορίας στο σχολείο (Δόμβρος)

Δύο τμήματα, οκτώ ομάδες, ένας πόλεμος και πολλές ώρες προετοιμασία. Ξεκινήσαμε με ένα “κύνηγι τάφου” στα Συμμαχικά Κοιμητήρια και την επόμενη μέρα προχωρήσαμε με επιστολές από το μέτωπο και καταλήξαμε να συζητάμε για τον πόλεμο στην τέχνη και τις ζωές των εμπλεκομένων. Οι μαθητές και μαθήτριες παρουσίασαν τα ευρήματα με τη μορφή ανακοινώσεων MUN (Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών).  Κατά τη διάρκεια του 6ωρου πρότζεκτ υπήρχε επόπτευση από τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Τις εργασίες παρακολούθησαν και φοιτήτριες Φιλολογίας του ΑΠΘ στο πλαίσιο του προγράμματος της πρακτικής που κάνουν στο σχολείο μας.

10-4-24

Τμήμα Γ2 – Εργαστήριο Πληροφορικής (Δόμβρος)

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης οι μαθητές και οι μαθήτριες σε ρόλο δημοσιογράφου «παίρνουν συνέντευξη» από τους Καποδίστρια, Όθωνα και Βενιζέλο κάνοντας επανάληψη των γεγονότων που έχουν ήδη διδαχθεί.

11-4-24

Τμήμα Γ5 – Πάρκο δίπλα στο σχολείο (Δόμβρος)

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης οι μαθητές και οι μαθήτριες σε ρόλο δημοσιογράφου «παίρνουν συνέντευξη» από τους Καποδίστρια, Όθωνα και Βενιζέλο κάνοντας επανάληψη των γεγονότων που έχουν ήδη διδαχθεί. Στήνεται «φορητό» εργαστήριο Πληροφορικής με ταμπλετς στο πλαίσιο της Bring your Own Device (BOD) τεχνικής στο πάρκο απέναντι από το σχολείο.

Διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της Φυσικής Γ΄ Γυμνασίου

Στο μάθημα Ηλεκτρικά κυκλώματα της Φυσικής Γ Γυμνασίου, πραγματοποιήθηκαν δύο διαθεματικές συνδιδασκαλίες στα τμήματα Γ5 και Γ6 με θέμα: “Από τα Ηλεκτρικά στα Ηλεκτρονικά κυκλώματα”, με τις κυρίες Αραπίδου και Πάτκου (Γ5) και Διαμαντοπούλου και Πάτκου (Γ6) . Μια διαθεματική προσέγγιση Φυσικής και Πληροφορικής. Το μάθημα είναι εδώ