10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής – Εργασία 2

Mandoz:Ένα παιχνίδι στο UNITY

Περίληψη

Η εργασία αυτή είναι ένα  παιχνίδι και κατασκευάστηκε  στο unity engine. Η γλώσσα προγραμματισμού η οποία χρησιμοποιήθηκε, είναι η C#. Σύντομη περιγραφή του παιχνιδιού:  αντικείμενα πέφτουν από τον ουρανό και ο παίχτης  πρέπει να τα εμποδίσει να πέσουν στο έδαφος. Γι’ αυτό πρέπει να προσπαθήσει να τα ακουμπίσει. Αν τα αντικείμενα αγγίξουν το έδαφος αυτό συρικνώνεται. Με το πέρασμα του χρόνου όλο και περισσότερα αντικείμενα πέφτουν, αλλάζοντας το επίπεδο δυσκολίας.

Λέξεις κλειδιά: Παιχνίδι, Unity

  1. Εισαγωγή

Στο παιχνίδι έχει δημιουργηθεί μια πλατφόρμα και από επάνω πέφτουν τρία είδη πετρωμάτων, το κόκκινο, το πράσινο και το ροζ. Ο παίκτης που βρίσκεται επάνω στην πλατφόρμα προσπαθεί να αγγίξει τα πετρώματα για να μεγαλώσει την πλατφόρμα και να παραμείνει επάνω της.Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να μπορέσει το υποκείμενο “παίκτης” να μείνει επάνω στην πλατφόρμα, ζωντανός. Για να το κάνει αυτό θα πρέπει να αγγίζει τα τρία είδη πετρωμάτων, το κόκκινο, το πράσινο και το ροζ που πέφτουν από επάνω. Όμως, όσο περνάει η ώρα, πέφτουν όλο και πιο γρήγορα. Το κόκκινο είναι το πέτρωμα που πρέπει οπωσδήποτε να αγγίξει, γιατί αν ακουμπήσει στην πλατφόρμα την μικραίνει, ενώ αν ακουμπήσει το παίκτη η πλατφόρμα μεγαλώνει. Το πράσινο, αν ακουμπήσει στην πλατφόρμα δεν την επηρεάζει, ενώ αν το αγγίξει ο παίκτη, τότε η πλατφόρμα μεγαλώνει κατά πολύ. Τέλος το ροζ, αν το ακουμπήσει, του δίνει ένα «bonus» ξεκούρασης, δηλαδή μεγαλώνει την διάρκεια μεταξύ των πετρωμάτων.

Ύστερα από 40 δευτερόλεπτα περίπου αρχίζουν να πέφτουν και μικρότερα αντικείμενα αλλά πιο γρήγορα. Μέσα σε αυτά προσθέτεται και ακόμα ένα πέτρωμα το οποίο άμα  αγγίξει τον παίκτη  θα χάσει  1 ζωή. Άμα οι ζωές φτάσουν στο 0 τότε ξεκινάει η πίστα από την αρχή. Επίσης, ακόμα ένας τρόπος για να χάσει ο παίκτης  είναι να πέσει από την πλατφόρμα.

2.Τρόπος κατασκευής

Το παιχνίδι φτιάχτηκε στο Unity Game Engine, Version 2018.2f. Γλώσσα προγραμματισμού είναι η C#, που πραγματοποιήθηκε μέσω του Visual Studio 2017. Ξεκινώντας, εργάστηκα  στα αρχικά γραφικά που ήταν μια απλή άσπρη πλατφόρμα,  και ο κόκκινος κύκλος, που ήταν ο παίκτης. Έπειτα δημιούργησα την κίνηση (movement) που πραγματοποιήθηκε με το Rigid Body Component. Στη συνέχεια άρχισα να δουλεύω στο Spawner (η μέθοδος που χρησιμοποιείται για να δημιουργηθούν τα πετρώματα). Αφού το τέλειωσα άρχισα να φτιάχνω τα πετρώματα.

3. Γραφικά

Στα γραφικά, κατέβασα ένα αρχείο που λέγεται Post Processing. Με αυτό μπόρεσα και πρόσθεσα διάφορα εφέ, όπως  Bloom, Antialiasing, Ambient Occlusion Motion Blur. Τα textures είναι κατεβασμένα από το ίντερνετ. Το Skybox(Ουρανός) είναι επιπρόσθετο στο αρχείο με τη γη(Η γη χρησιμοποιείται ως «διακόσμηση»). Επίσης πρόσθεσα κάποια εφέ(Unity Particle Pack) για να γίνει το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον.

Το βίντεο του παιχνιδιού μπορείτε να το δείτε εδώ

Μαθητής Δημήτης Μ.

Επιβλέπουσα καθηγήτρια Πάτκου Ε.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *